Prima pagină > Telefoane - Teme > Teme pentru Nokia N95

Teme pentru Nokia N95

Download teme nokia N95- cele mai tari teme nokia N95 le-am selectat si le-am postat aici pe blog.Am cam terminat cu capitolul “teme nokia 6300″ pentru ca am trecut de la 6300 la N95 si sper ca in viitorul apropiat sa trec si la N98.Deci aveti aici citeva teme care le-am pus pe nokia N95,teme profesionale care sunt greu de procurat gratuit,acum aveti ocazia sa dati un strop de culoare telefonului dvs N95 cu aceste minunate teme – Teme Nokia N95! Instalarea temelor este simpla: copiati fisierele sis pe card prin cablul de date,sau le transferati prin bluetooth,apoi cu un file manager le dati OPEN/INSTALL.Dupa ce instalarea a fost finalizata cu succes,ramine schimbarea temei N95 clasice cu una proaspat instalata.Mergeti in fisierul tools/settings/general/personalizations/temes/general,apoi selectati tema dorita.Bafta!

Mai multe screenuri:

Pentru a vedea imaginea marita da-ti click pe poze.

Download teme nokia N95 aici

Categorii:Telefoane - Teme
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu